7.-8.12.2024 Para- ja senioriohjaajien valmennusviikonloppu, Haukipudas

Suomen Agilityliitto järjestää para- ja senioriohjaajille suunnatun valmennusviikonlopun 7.-8.12.2024 Haukiputaalla OneMind Dogs Arenalla. Viikonloppuun voi osallistua minkä tahansa tasoisen koiran kanssa. Tule hakemaan eväitä ja valmiuksia harjoitteluun!

Viikonlopun valmentajina toimivat Mikko Aaltonen ja Mari Kaplas. Halli jaetaan kahteen treenikenttään. Harjoittelu tapahtuu niin, että 16 koirakkoa harjoittelee aamupäivällä ja 16 koirakkoa iltapäivällä sekä lauantaina että sunnuntaina. Aikaa harjoituksille ja valmentajan kanssa keskusteluun on varattu reilusti. Tarkempi aikataulu julkaistaan myöhemmin, mutta aamupäivän ryhmä treenaa n. 8.45-14.00 ja iltapäivän ryhmä n. 13.45-18.00.

Mukaan mahtuu 32 koirakkoa. Paraohjaajille (SAGIn erityislupa) on varattu 8 kiintiöpaikkaa. Paraohjaajat saavat varata kaksi koirakkopaikkaa halutessaan. Senioriohjaajille on varattu loput paikat ja paraohjaajien mahdollisesti käyttämättömät paikat siirretään senioriohjaajien käyttöön.

Ilmoittautuessa tulee valita kuuluuko viikonlopun aikana aamu- vai iltapäivän ryhmään. Viikonlopun aikataulu muodostuu siis oman valinnan mukaisesti. Tämä menetelmä on kokeilussa ensimmäistä kertaa ja mikäli tekninen toteutus ei toimi odotetusti, valinnat tehdään siitä huolimatta ilmoittautumisjärjestyksen mukaisesti.

Osallistujilla tulee olla agilitylisenssi vuodelle 2024. SAGI tukee valmennukseen osallistumista ja omavastuuosuus on 50 €/koirakko. Kuunteluoppilaspaikan hinta on 10 €. Valmennukseen liittyvät tiedustelut voi osoittaa sähköpostitse Vivian Viitaselle (vivian.viitanen@agilityliitto.fi).

Ilmoittautumisaika päättyy paraohjaajille torstaina 31.10. ja senioreille sunnuntaina 17.11.

Maksaminen ja ilmoittautuminen tapahtuu suoraan Suomisportin kautta. Estyneenä osallistuja saa myydä maksamansa treenin eteenpäin kenelle vain lisenssinhaltijalle.

Liity mukaan Para- ja Seniorivalmennuksien Facebook-sivulle. Sivulla voit myydä paikan eteenpäin, kysyä kyytiä tai majoitusehdotuksia.

Lähelle voi majoittua esimerkiksi Samantta Hotel & Restaurant.

Tarkemmat tiedot valmennuksesta sekä ratapiirustukset toimitetaan ilmoittautuneille viimeistään 2.12.2024.

Ilmoittautuminen Suomisportissa:
Paraohjaajat (SAGIn erityislupa)
Senioriohjaajat (täyttää 50v viimeistään 2024 aikana)

Lisätiedot: Vivian Viitanen (vivian.viitanen@agilityliitto.fi)