Agilityliiton Seurafoorumi tarjoaa työkaluja ja tietoa seuratoimijoille

Kuva: Jukka Pätynen/koirakuvat.fi

Suomen Agilityliitto järjestää 28.9. klo 10–18 seurafoorumin, joka on suunnattu seuratoimijoille.  Seurafoorumi järjestetään Olympiakomitean Sporttitalolla Helsingissä (Valimotie 10,00380 Helsinki) sekä etänä.

Tapahtuman tavoitteena on lisätä seuratoimijoiden tietoisuutta tärkeistä aiheista sekä tarjota mahdollisuus verkostoitumiseen.

Päivän ohjelma:

10-12.30 Ihmisoikeuksien perusteita urheilussa, Samuel Bashmakov, Ihmisoikeusliitto

12.30-13.00 lounas​

13-14.30 Agilityn rataturvallisuus, Reetta Pirttikoski, agilitytuomari

14.30-14.45 tauko​

14.45-16.15 Yhdistyslaki ja verotus agilityssä, Kari Ekman, seurakehittäjä

16.15-16.30 tauko​

16.30-18.00 Yhdistyslaki ja verotus agilityssä, Kari Ekman, seurakehittäjä

Tapahtumassa käsitellään ajankohtaisia ja tärkeitä aiheita, kuten ihmisoikeuksia urheilussa, agilityn rataturvallisuutta sekä yhdistyslakia ja verotusta. Lisäksi pääsette nauttimaan Riikka Karisen valmistamasta maittavasta lounaasta.

Toivomme, että mahdollisimman moni seuratoimija pääsee paikalle hyötymään asiantuntevista esityksistä ja verkostoitumismahdollisuuksista.

Hinnat:

20 € paikan päällä osallistuminen, sisältää lounaan ja kahvituksen

10 € etäosallistuminen

Ilmoittautuminen:

Paikan päälle ilmoittautuminen Suomisportin kautta täältä. Paikkoja paikan päälle on vain 20 kpl ja ne menevät ilmoittautumisjärjestyksessä, joten toimi nopeasti! Rajoitus, vain yksi paikka per seura.

Etätilaisuuden Suomisport-ilmoittautuminen täältä. Etätapahtumaan ovat tervetulleita kaikki seuratoimijat!

Tilauus järjestetään, jos paikan päälle ilmoittautuneita on vähintään 10.