Anna Peltola aloitti kesätyöntekijänä Suomen Agilityliitolla

Kuvassa shetlanninlammaskoira Ropi.

Anna Peltola on aloittanut kesätyöntekijänä Suomen Agilityliitolla tänään 3.6.2024. Peltolan kesätyö SAGIlla kestää kaksi viikkoa ja tarkoituksena on käydä läpi liiton verkkosivujen linkkien toimivuus sisäisessä järjestelmässä sekä päästä tutustumaan liiton toimintaan.

Agilityä harrastava Peltola odottaa innolla kesätyön tuomia oppeja.

– Olen nuori agilityharrastaja Helsingistä. Meillä on kaksi koiraa, sheltti Ropi ja cairnterrieri Halti. Vapaa-ajalla tykkään viettää aikaa koirien sekä ystävieni kanssa ja pelaan jalkapalloa kilpatasolla. Odotan innolla tulevaa kesätyötä, joka on ensimmäinen varsinainen kesätyöni Palloliiton erotuomaritoiminnan lisäksi. Odotan, että pääsen oppimaan uusia asioita, auttamaan SAGIn uusien nettisivujen kehityksessä ja tutustumaan työhön SAGIlla, Peltola tuumaa.

Tervetuloa kesätöihin SAGIlle Anna!