JOAWC 2025-karsintakilpailu järjestetään Oulussa 15.2.2025

Kuva: Jukka Pätynen/koirakuvat.fi

SAGI sai määräajan puitteissa kaksi hakemusta kilpailun järjestäjäksi. Nuorisomaajoukkuekarsintakilpailun järjestäjäksi valittiin vuodelle 2025 Oulun Koirakerho ry. Oulun Koirakerho valikoitui kilpailujärjestäjäksi kilpailun ajankohdan sekä kilpailupaikan maantieteellisen sijainnin vuoksi. Karsinnat kisataan Oulussa KAMU-Areena 15.2.2025. Maajoukkuepaikoista kisataan virallisten 2-luokan ratojen yhteydessä. Karsintojen kautta on jaossa kahdeksan paikkaa maajoukkueeseen. Paikat jaetaan karsintaratojen yhteistulosten voittajille kussakin ikä- ja kokoluokassa joihin Suomi lähettää joukkueen. Maajoukkuetta täydennetään pistehaulla karsintakilpailun jälkeen. Lisää tietoa sekä karsintoihin että pistehakuun liittyen on tulossa myöhemmin.

Oulun koirakerhon puolesta Johanna Broström toivottaa kilpailijat taustajoukkoineen lämpimästi tervetulleeksi Ouluun! Odotamme jo malttamattomina helmikuuta, kertoo Broström tunnelmiaan saatuaan tiedon valinnasta.

Vuoden 2025 JOAWC-kilpailut järjestetään Portugalissa 9.-13.7.2025.

Lisätietoa asiaan liittyen nuorisotoimikunnalta (nuoriso@agilityliitto.fi).