Suomen Agilityliiton Seurafoorumi järjestetään maksuttomana etätapahtumana 28.9.2024

Suomen Agilityliitto järjestää Seurafoorumin 28.9. klo 13-18 maksuttomana etätapahtumana. Tapahtuma on suunnattu seuratoimijoille sekä SAGIn lisenssinhaltijoille, jotka ovat kiinnostuneita agilityn rataturvallisuudesta, yhdistyslaista tai verotuksesta agilityssa.

Tapahtuma joudutaan valitettavasti vähäisen ilmoittautujamäärän vuoksi järjestämään täysin etätapahtumana aikaisemmin suunnitellun Sporttitalolla järjestettävän tilaisuuden sijaan. SAGI on myös päättänyt poistaa tapahtumasta osallistumismaksun, jotta mahdollisimman moni seuratoimija pääsisi mukaan kuulemaan ja oppimaan tärkeistä aiheista.

Agilityn rataturvallisuus -luento järjestetään yhteistyössä SporttiRakin kanssa ja luento on nähtävissä tallenteena vielä 1 kk tapahtuman jälkeen. Tälle luennolle ovat tervetulleita SAGIn lisenssinhaltijoiden lisäksi myös ilman SAGIn lisenssiä SporttiRakin jäsenet.

SAGIsta riippumattomista syistä ohjelmistoon aikaisemmin ilmoitettu Ihmisoikeusliiton Ihmisoikeuksien perusteita urheilussa -luento jää pois päivän ohjelmasta.

Päivän ohjelma:

13-14.30 SporttiRakki: Agilityn rataturvallisuus, Reetta Pirttikoski, agilitytuomari

14.30-14.45 tauko​

14.45-16.15 Yhdistyslaki ja verotus agilityssä, Kari Ekman, seurakehittäjä

16.15-16.30 tauko​

16.30-18.00 Yhdistyslaki ja verotus agilityssä, Kari Ekman, seurakehittäjä

Ilmoittautuminen:

• Ilmoittautuminen SAGIn lisenssinhaltijoille Suomisportissa.
  • Ilman lisenssiä voit ilmoittautua mukaan Agilityn rataturvallisuus -luennolle SporttiRakin jäsenenä. Jäsenyydestä lisätietoja löydät täältä.

​Ilmoittautuminen Seurafoorumiin päättyy 26.9.2024 klo 23.59. Ilmoittautuneille lähetetään ilmoittautumisajan päätyttyä linkit luennoille sähköpostitse. Huomioithan, että yhdistyslain ja verotuksen osuutta ei ole mahdollista katsoa tallenteena jälkikäteen.