Suomen Agilityliiton Tämä on tiimityötä -kampanja edistämässä kannustavaa ja kiusaamisvapaata harrastusympäristöä kaikille

Maskotit Tämä on tiimityötä -kampanjaan on luonut Veera Welin.

Suomen Agilityliitto haluaa varmistaa kaikille kiusaamisvapaan agilityharrastuksen turvallisessa, tasa-arvoisessa ja positiivisessa harrastusympäristössä. Haluamme osaltamme olla mukana edistämässä kannustavaa ja turvallista ympäristöä harrastaa ja kilpailla, jonka vuoksi lanseeraamme Tämä on tiimityötä -kampanjan.

Agility on tiimityötä koiran lisäksi myös tuomareiden, valmentajien, kilpakumppaneiden, vapaaehtoisten sekä muiden harrastajien kesken. Kampanjan avulla haluamme nostaa agility-yhteisön tiimipelaajia valokeilaan ja antaa heille kiitoksen siitä, miten he ovat omalla olemuksellaan sekä tekemisellään vaikuttaneet positiivisesti muihin yhteisön jäseniin. Tuleeko sinulle heti mieleen joku, joka muistaa aina tervehtiä ystävällisesti, tsempata tai tarjota vaikkapa olkapäätä kuuntelijana tarpeen vaatiessa?

Kampanja toteutetaan Instagramissa ja Facebookissa viikolla 24 (10.6.-16.6.2024) ja tarkemmat ohjeet tiimipelaajien ilmiantamiseen julkaisemme SAGIn sosiaalisissa medioissa kampanjan alkaessa maanantaina 10.6., joten nyt on hyvä aika pohtia, kenet tai ketkä haluat ilmiantaa ja miksi!

Haluamme muistuttaa, että olemme jokainen yksilöinä vastuussa yhteisön ilmapiiristä, joten pidetäänhän agility kiusaamisvapaana harrastuksena ja muistetaan kohdella sekä koiria että toisiamme arvostuksella. Luodaan yhdessä ympäristö, jossa kaikkien on turvallista harrastaa.

Nimikilpailu Tämä on tiimityötä -kampanjan maskoteille

Tämä on tiimityötä -kampanjaa varten SAGIlle upeat maskotit on luonut Veera Welin, joka lähti ilolla projektiin mukaan tärkeän asian edistämiseksi.

– Oli mahtavaa lähteä mukaan projektiin näin tärkeän aiheen äärellä. Mikään ei kruunaa kisapäivää tai treenejä kuin kentän laidalta kantautuvat kannustushuudot ja agilitykavereiden myötäeläminen. Se ilo tarttuu ja näkyy kaikessa tekemisessä ja toivottavasti myös luomissani hahmoissa, Welin avaa luomiensa maskottien taustoja.

Ehdotuksia nimistä kuvan maskoteille voi jättää sunnuntaihin 9.6. asti SAGIn Facebook- ja Instagrampostauksien alle. Arvomme nimiehdotuksia jättäneiden kesken pienen palkinnon. Julkaisemme valitut nimet kampanjaviikon aikana (vko 24).