Suomen Agilityliitto järjestää vuonna 2025 Maajoukkueringin

Kuvat: Jukka Pätynen/koirakuvat.fi

Onko tavoitteenasi vuodelle 2025 pukea sinivalkoista päälle ja edustaa Suomea agilityn maajoukkueessa? Hyvä, nyt kalenteri auki!

Suomen Agilityliitto järjestää vuonna 2025 Maajoukkueringin, jonka tarkoitus on tukea potentiaalisten koirakoiden valmistautumista kohti maajoukkuekarsintoja! Kokonaisuuteen sisältyy kaksi karsintoihin valmistelevaa leiriä ja mahdollisuus verkostoitumiselle, vertaistuelle sekä upean yhteishengen luomiselle. Leireillä on kevään maajoukkuekarsinnoissakin tuomaroivat huippuvalmentajat, yhdessä tekemistä sekä koulutuksellista sisältöä.

1. leiri 25.1.2025 TamSK-halli, valmentajana Mikko Aaltonen
2. leiri 5.4.2025 TamSK-halli, valmentajana Petr Pupík

Lauantaina kaikille koirakoille on kaksi ratatreeniä. Toinen valmentajan kanssa ja toinen valmentajan suunnittelemalla radalla kimppatreeninä ryhmissä. Ratatreenin lisäksi tarjolla on muuta aiheeseen liittyvää koulutuksellista sisältöä.

Sunnuntaina on mahdollisuus osallistua viikonlopun valmentajan tuomaroimiin virallisiin kilpailuihin, jotka ovat kaikille avoimet!

SAGI tiedottaa Maajoukkueringin hakuprosessista ja -kriteereistä kesän aikana. Mukaan valitaan 8 koirakkoa jokaisesta FCI-kokoluokasta.