Vastaa AgiLiven palaute- ja kehityskyselyyn

Kuva: Jukka Pätynen/koirakuvat.fi

AgiLiven ensimmäinen kansallinen arvokilpailukausi on saatu päätökseen. Iso kiitos jokaiselle palvelun ostaneelle!

Maksulliseen livestreamin tuotantoon päädyttiin keväällä 2023, jotta tuotannosta aiheutuneita kuluja voitaisiin kattaa. Agilityliitto päätti, että mahdolliset ylimääräiset tulot kohdistetaan maajoukkuetoimintaan vuonna 2024. Arvokilpailukauden päätyttyä voidaan jo todeta, että kaikkia aiheutuneita tuotannon kuluja ei voitu kattaa nykyisellä hinnoittelulla, näin ollen maajoukkuetoimintaan ei tule myöskään kohdistettavia tuottoja.

Tässä kohtaa haluamme kartoittaa palvelua ostaneilta sekä ostamatta jättäneiltä kokemuksia, ajatuksia sekä kehitysehdotuksia, jotta tiedämme mihin suuntaan palvelua viedään jatkossa. Nykyisessä taloustilanteessa, avustuksien pienentyessä ja kulujen kasvaessa vastaavaa tuotantoa on mahdotonta tuottaa jatkossa tappiollisesti.

Vastaamalla kyselyyn on mahdollista osallistua arvontaan, jossa palkintona 2 kpl 100 € Finnlinesin lahjakortteja sekä 5 kpl SAGI-tuotekasseja.

Vastaa kyselyyn täällä.