Vuoden 2024 JSP-SM-kilpailut käydään 15.-16.6. Pietarsaaressa

Kuva: Jukka Pätynen/koirakuvat.fi

Vuoden 2024 agilityn juniori-, seniori- ja paraohjaajien suomenmestaruudet ratkotaan tulevana viikonloppuna 15.-16.6. Pietarsaaren Tellushallissa. Kilpailunjärjestäjinä toimivat Pietarsaaren seudun Kennelseura ry sekä Keski-Pohjanmaan Koirakilta ry.

Lauantaina 15.6. klo 9.00 alkaen Tellushallissa suomenmestaruuksista kilpailevat senioriohjaajat, lauantaina tuomareina toimivat Mika Kangas, Mikko Palsola sekä Jari Suomalainen. Sunnuntaina 16.6. kilpailut jatkuvat Tellushallissa jälleen klo 9.00 juniori- ja paraohjaajien suomenmestaruuksien ratkomisella, sunnuntain radat tuomaroivat Mika Kangas ja Jari Suomalainen. Kilpailun ylituomarina toimii Laura Mättö.

Osoitteesta agiarvokisat.com löydät lähtölistat aikataulut, lähtölistat, tuomarijaot, ratapiirrokset, tulokset sekä kaiken muun tärkeän infon kilpailuihin liittyen.

JSP-SM-kilpailuita pääsee seuraamaan paikan päällä Tellushallilla tai vaikkapa kotisohvalta AgiLiven kautta. Myös perjantain etkokilpailujen lähetys katsottavissa AgiLivessä, katseluoikeuden voi ostaa hintaan 6 €/ pe+la tai pe+su tai 10 €/koko viikonloppu.

Kilpailutunnelmia pääsee seuraamaan myös JSP-SM-kilpailuiden sosiaalisessa mediassa, joten käy klikkaamassa tapahtuman viralliset Facebook ja Instagram -tilit seurantaan. Mikäli olet kilpailupaikalla yleisönä tai kisaajana, jaa kisatunnelmaa ja tägää meidät mukaan! @agilityliitto @agilitynjspsm2024 #jspsm2024

Suomen Agilityliitto toivottaa upeaa, suomenmestaruuksien täyteistä kisaviikonloppua kaikille!